НИЖНЬОСІРОГОЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА


ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ОПОРНИЙ ЗАКЛАД НИЖНЬОСІРОГОЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ

НАКАЗ

31.08.2021 р. № 132-од

Про організацію освітнього процесу в Степненській філії опорного закладу Нижньосірогозький ліцей в 2021/2022 році під час адаптивного карантину

Відповідно до постанови головного державного санітарного лікаря України №9 26.08.2021 року «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19», з метою забезпечення безпечних і нешкідливих умов навчання, праці, виховання здобувачів освіти в навчальному закладі

НАКАЗУЮ:

1. Призначити відповідальною особою за виконання протиепідемічних заходів у Степненській філії опорного закладу Нижньосірогозький ліцей, завідувача філії Саніну Н.О.

2. Відмінити функціонування кабінетної системи у філії, дозволити переходити на уроки фізичної культури, інформатики, трудового навчання, музичного мистецтва для 2, 4, 5-9 класів

Протягом карантину

3. Затвердити тимчасовий порядок організації освітнього процесу в закладі в період карантину:

· 2, 4 класи – кабінети початкової школи (ІІ поверх), вхід і вихід зі школи через вхід/вихід на І поверсі.

· 5 клас – кабінет географії (І поверх), ), вхід вихід зі школи через центральний вхід/вихід.

· 6 клас – кабінет англійської мови (ІІ поверх), вхід і вихід зі школи через запасний вхід/вихід.

· 7 клас – кабінет української мови (І поверх), вхід вихід зі школи через центральний вхід/вихід.

· 8 клас – кабінет зарубіжної літератури (ІІ поверх), вхід і вихід зі школи через запасний вхід/вихід.

· 9 клас – кабінет математики(І поверх), вхід вихід зі школи через центральний вхід/вихід.

4. Забезпечити вхід до школи із врахуванням запасних входів/виходів, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

5. Допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб не потребують попереднього узгодження з керівництвом

Протягом 2021/2022 навчального року

6. Вхід працівникам школи до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим, крім учнів 2, 4 класів.

Протягом карантину

7. Заступнику завідувача філії з НВР щоденно проводити термометрію безконтактним термометром із занесенням результатів вимірювання у спеціальний журнал

Щоденно

8. Завідувачу філії, Саніній Надії Олексіївні.:

1) розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків підозри на захворювання коронавірусною хворобою серед здобувачів освіти та працівників закладу (додаток № 1)

До 01.09.2021

2) розробити інструкцію з охорони праці для працівників щодо запобігання коронавірусній інфекції (додаток № 2)

До 01.09.2021

3) провести інструктаж для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;

До 01.09.2020

4) розмістити інформацію про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю на інформаційних стендах школи

До 10.09.2021

5) провести роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби;

До 10.09.2021

6) допускати до роботи персонал закладу за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратор або захисна маска, в т.ч. виготовлена самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром

Щоденно

7) не допускати на робоче місце працівників із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2оС;

Щоденно

9. Робітнику з комплексного обслуговування й ремонту будівлі школи, Кречику М.В.:

1) забезпечити контроль за наявністю та вчасним поповненням дезінфікуючих засобів, рідкого мила, паперових рушників, антисептичних засобів для обробки рук, необхідних для дотриманням працівниками та здобувачами освіти правил особистої гігієни

Постійно

2) провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контролювати ці дії.

До 10.09.2021

3) забезпечувати усіх працівників закладу засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи (за наявності);

Постійно

4) розмістити на території закладу контейнер з кришкою та поліетиленовим пакетом для використаних масок з відміткою «Використані маски та рукавички»;

До 01.09.2020

5) організувати централізований збір у контейнери використані засоби індивідуального захисту, паперових серветок з їх подальшою утилізацією;

Постійно

6) організувати та контролювати після закінчення занять очищення та дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів,парт, місць для сидіння, перил, клавіатури тощо).

Постійно

7) розробити графік харчування здобувачів освіти з розрахунку максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр. (додаток 3)

До 01.09.2021

8) проінформувати працівників їдальні про необхідність змінювати одноразові рукавички після кожної дії (виробничого процесу) не пов'язаних між собою, а також про необхідність ретельного миття рук із милом або оброблення антисептичним засобом перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту

До 01.09.2021

9. Класним керівникам:

1) перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби;

Щоденно

2) після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин;

Щоденно

3) контролювати дотримання у школі соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникати масових скупчень здобувачами освіти

Постійно

4) в разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби в учня, за відсутності батьків, дитина одягає маску та тимчасово має бути ізольована в кабінеті медичної сестри (ІІ поверх початкової школи), інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення дитини до закладу охорони здоров'я

5) контролювати питний режим учнів, який організовується з фасованої питної продукції

Постійно

6) здійснювати контроль за харчуванням учнів у шкільній їдальні

Постійно

10. Вчителям 2-9 класів:

1) по можливості, проводити заняття на свіжому повітрі (особливо з таких предметів як фізична культура, основи здоров’я, трудове навчання тощо)

Відповідно до розкладу занять

Постійно

11. . Завідувачу філії, Саніній Надії Олексіївні:

1) при організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

До 01.09.2021

2) контролювати, щоб працівник їдальні, який видає страви, був забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

Постійно

11. Водію автотранспортного засобу Мельниченку О.Ф.:

1) забезпечити вхід здобувачів освіти до салону автотранспорту лише при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски)

Постійно

2) перевезення пасажирів здійснювати у межах кількості місць для сидіння

Постійно

3) на робочому місці мати засоби індивідуального захисту (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи на 1 особу та антисептичний засіб для обробки рук;

Щоденно

4) проводити дезінфекційні заходи у салоні транспортного засобу в кінці робочої зміни.

Щоденно

12. Бібліотекарю Ткачовій О.В.:

1) слідкувати за вчасним провітрюванням приміщення

2) не допускати скупчення дітей бібліотеці під час перерв

Щоденно

13. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою

Директор Ольга КЛОЧКО

Кiлькiсть переглядiв: 204

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.