НИЖНЬОСІРОГОЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД НИЖНЬОСІРОГОЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ
31.08.2021 р. № 133-од

Про затвердження
Порядку організації освітнього процесу
з використанням технологій
дистанційного навчання

На виконання наказу МОНУ від 08.09.2020 р. №1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання» та рішення педагогічної ради (протокол № 1 від 31.08.2021 р.) та з метою регламентації організації освітнього процесу, організованого у разі потреби, з використанням технологій дистанційного навчання

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання по опорному закладу Нижньосірогозький ліцей та Степненській філії опорного закладу.

2. Педагогічним працівникам закладу:
2.1. Під час здійснення освітнього процесу (з використанням технологій дистанційного навчання) керуватися Порядком організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

3. Заступнику директора з навчально-виховної Кишкань Ю.В., завідувачу Степненською філією Саніній Н.О., заступнику завідувача філії Руднік Л.М. здійснювати контроль за освітнім процесом відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Ольга КЛОЧКО

Додаток 1 до наказу по опорному закладу Нижньосірогозький ліцей
від 31.08.2021 р. № 133-од

Порядок організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання:

1. Дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти та має забезпечувати виконання державних стандартів освіти.

2. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з дотриманням вимог законодавства про освіту, захисту персональних даних, а також санітарних правил і норм (щодо формування розкладу навчальних занять, рухової активності, вправ для очей, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, тривалості виконання завдань для самопідготовки у позанавчальний час).

3. Дистанційне навчання організовується для учнів, які не мають медичних протипоказань до занять із комп’ютерною технікою.

4. Дистанційне навчання осіб із особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням індивідуальної програми розвитку та може передбачати залучення допоміжних технологій дистанційного навчання (озвучування даних з екрану, голосове введення тексту, субтитри, клавіатури зі спеціальними можливостями тощо) з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів таких осіб.

Освітній процес під час дистанційного навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується за участі асистента вчителя та/або асистента учня.

5. Для забезпечення в опорному закладі освіти єдиних підходів до створення електронного освітнього середовища схвалено використання:
5.1. електронного порталу «Нові знання» (складової всеукраїнського проєкту «КУРС: Освіта») для ведення електронного журналу вчителя, щоденника учня, оцінювання учнів, спілкування з учнями та батьками та іншими можливостями, що можуть бути використані для освітньої діяльності;
5.2. комунікаційних онлайн-сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання:
- сервіси відеотелефонного зв’язку «Googlemeet» іZOOM;
- сервіс інтерактивних занять Google Classroom;
- групи в месенджерах Viber і Telegram, телефоннеспілкування.

6. У рамках таких єдиних підходів педагогічні працівники, користуючись академічною свободою, можуть обирати форми, методи і засоби дистанційного навчання, в т.ч. освітні матеріали платформи«Всеукраїнська школа онлайн, освітнього проєкту iLearn, освітніх платформ Prometheus, EdEra, НаУрок, Всеосвіта, ЗНО-онлайн, BeSmart, «Академія», Vchy , Gios, Learningapps, Navsi200, Webpen, освітні канали Youtube тощо.
Педагоги несуть відповідальність за зміст матеріалів, які вони пропонують учням.

7. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати навчальні (у тому числі практичні, лабораторні) заняття, корекційно-розвиткові заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійну роботу, дослідницьку, пошукову, проєктну діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти (навчальними програмами з окремих предметів (інтегрованих курсів).

8. Організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію педагогів та учнів з використанням форм індивідуальної та колективної навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також здійснення ними самоконтролю під час навчання.

9. Освітній процес для учнів здійснюється з використанням технологій дистанційного навчання у синхронному та в асинхронному режимі. При цьому не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі).
Педагогічні працівники (виходячи з доцільності) самостійно визначають режим проведення навчальних занять (синхронний чи асинхронний). При асинхронному режимі присутність дітей не відмічається.

10. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання), педагоги забезпечують використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв’язок тощо).
Для учнів, які не мають змоги використовувати технічні засоби навчання, вчителі-предметники розробляють завдання та передають їх у доступний для дітей спосіб (через класні групи в месенджерах, телефонний зв'язок).
Учні, що не мають технічних засобів навчання, виконують завдання та надають звіти про їх виконання у телефонному режимі, поштою або іншим прийнятним способом.

11. Тривалість уроків з використанням технічних засобів навчання має відповідати вимогам Санітарному регламенту для закладів загальної середньої освіти:
- при використанні ТЗН під час проведення навчального заняття потрібно чергувати види навчальної діяльності;
- безперервна тривалість навчальної діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття (уроку) повинна бути: для учнів 1 класів - не більше 10 хвилин; для учнів 2-4 класів - не більше 15 хвилин; для учнів 5-7 класів - не більше 20 хвилин; для учнів 8-9 класів - 20-25 хвилин; для учнів 10-11 класів на 1-й годині занять до 30 хвилин.

12. Педагоги мають забезпечувати регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також надавати їм підтримку в освітньому процесі (за потреби).

13. Оцінювання результатів навчання учнів проводяться за видами оцінювання, визначеними спеціальними законами, і відповідно до критеріїв, визначених МОН України. Державна підсумкова атестація учнів проводиться відповідно до законодавства.
Оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференцзв’язку.
З метою дотримання академічної доброчесності вчителями можуть використовувати тестові завдання в Гугл формах, на платформах На Урок, Всеосвіта

14. Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання здійснюється відповідно до законодавства (у класному журналі, свідоцтвах досягнень).

Кiлькiсть переглядiв: 72

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.